fbpx Weboldalprofi Weboldal készíté kedvező áron Weboldalprofi Weboldal készíté kedvező áron

Facebook fizetett hirdetés betekintő

Üdvözöllek

Ebben a bejegyzésben a facebook fiztett hirdetésről lesz szó. Mégpedig hogyan teljesít az egyik facebook hirdetésem és miként tudom ellenőrizni hogy kik, min, hol nézték meg.

A fenti képen láthatod az elkészített facebook hirdetés képet amit az adott projektre szántam. Ezt a hirdetési képet én magam készítettem.
Meg felel a facebook fizetett hirdetési szabályoknak és ezt a kampányt fogjuk kicsit át nézni.

A facebook oldalamon közzétettem egy bejegyzést a képpel, amit aztán kiemeléssel hirdettem meg.
Így az érdeklődők akiket be állítottam életkor, ország, érdeklődési kör szerint, könnyen rátalálnak a facebook-on található oldalamra.
Itt meg találhatnak sok hasznos infót köztük a www.weboldalprofi.hu weboldalát is.

Itt a Facebook hirdetés leírással együtt

Így nézett ki a szerkesztett kép és a hozzá írt rövid, de lényegre törő szöveg, amit ehhez a facebook hirdetési kampányhoz használtam.

Mint ahogy azt említettem, létre hoztam egy bejegyzést amit a képen láthatsz,
aztán kiemeléssel létre hoztam a hirdetést.

A beállítások Magyarországon élő emberek, 18 és 65 év felettiek, akik érdeklődnek a weboldal, webdesign, weboldal készítés iránt.
Még pár olyan téma iránt amihez kapcsolódik az én oldalam, és el indítottam a hirdetést.

Weboldal készítéssel és online marketinggel foglalkozom főként.
Ezért volt ez a célközönségem meghatározott pontja, így már is csökkentettem azok emberek számát, akiknek meg jelent volna a hirdetés de úgy sem érdekelte volna őket.

Eddigi eredmények Műveletek

A kép baloldalán láthatod azokat az eredményeket amit eddig elért a facebook hirdetés.
Láthatod hogy 1120 emberből 58 ember mutatott aktivitást, 6 ember kattintott a képre, 13 ember azonnal a weboldalam linkjére kattintott, és 2 ember osztotta meg, annak ellenére hogy mindent be állítottam.
Gondolj bele aki nem nagyon ért ehhez és semmit nem állít be hanem ahogy van kiemeléssel meg hirdeti.
A rengeteg elért ember közül szinte senki nem mutat semmilyen módon érdeklődést, nem még meg nézze az ajánlatot kattintson.

Tehát ezek az adatok jók hisz potenciális jelöltekhez jutott el így tudom ajánlani hogy csatlakozzanak facebook oldalamhoz így később már rám találnak ha most nem is aktuális nekik.

Hol és min nézik a Facebook fizetett hirdetést

Itt láthatod megint csak a kép baloldalán hogy kik és milyen eszközön nézik a hirdetést.
Hírfolyamban ugye ez az amikor böngészed a facebook hírfolyam részt és ott reklámok jelennek meg.
Láthatod hogy elég nagy előnnyel a telefonosok győztek. (ezért is fontos hogy a weboldal responsive legyen az az minden eszközön köztük telefonon is tökéletesen jelenjen meg a tartalom). Ennél a facebook hirdtésnél Fix költségkeret lett be állítva, ami 5000 forint 5 napra, tehát naponta 1000 forintot költ a hirdetés.

A beállítás során az is meg lett adva hogy a cél a hivatkozásra kattintás.
De mivel szépen össze hangoltam a weboldalt a facebook oldalammal így az érdeklődők azt is látják, miközben én csak a hivatkozás kattintásokért fizetek majd.

Ezek a kattintás árak a célzás mértékétől és az aktivitás mértékétől függnek ha jól be van állítva a hirdetés, akkor 12 forint / kattintás alá is csökkenhet az ár.

Honnan, melyik megyéből érkeznek a jelöltjeid

Ez a funkció megmutatja honnan érkeznek a potenciális érdeklődőid.
Azért hasznos mert példaképpen itt is van hogy az én jelöltjeim leginkább Budapest, Borsod, Pest.

Ha most még jobban szeretném meg célozni a jelöltjeimet akkor erre a három részre szűkíteném, a mostani Országos hirdetési beállításomat.
De ha indítok még egy kampányt akkor már azt csak ide irányítom, és még szűkebb lesz a kör, még több potenciális jelölthöz jut el a hirdetés.
Ugyan azért az összegért és még a kattintás alapú összeg is csökken.
Sok kis apróság de nagyon hasznos hogy ne fölöslegesen és ne sok pénzért hirdess eredménytelenül.

Remélem tetszett ez a bejegyzés, köszönöm hogy elolvastad.

Weboldalprofi Weboldal készíté kedvező áron